Merida BIG.NINE 300 ORANGE 29 2022

4489,00

Description

Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL SPECYFIKACJA RAMA: Big.Nine TFS III – aluminiowa – maksymalny rozmiar opon: 29×2,25 WIDELEC: Suntour XCR LOR – powietrzny PIASTA PRZÓD: Shimano TX505 – 100x9mm – 32 szprych – Centerlock PIASTA TYŁ: Shimano TX505 – 135x9mm – 32H – Centerlock PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Deore PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore M4120 MANETKA PRZÓD: Shimano Deore M5100 MANETKA TYŁ: Shimano Deore M4100 MECHANIZM KORBOWY: Shimano Deore M-4100-2 WKŁAD SUPORTU Shimano BB-UN100 WOLNOBIEG/KASETA: Shimano Deore M4100 – 11-42T – 10 przełożeń ŁAŃCUCH: KMC X10 OBRĘCZ: Merida Comp CC OPONA PRZÓD: Maxxis Ikon – 29×2,2″ – drutowana OPONA TYŁ: Maxxis Ikon – 29×2,2″ – drutowana TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT10 TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT10 HAMULEC PRZÓD: Tektro M275 HAMULEC TYŁ: Tektro M275 KIEROWNICA: Merida Expert CC STERY: Merida M2345 MOSTEK: Merida Comp CC – S – 70 mm – M – 80 mm – L – 90 mm – XL – 100 mm – XXL – 110 mm SIODŁO: Merida Comp CC SZTYCA: Merida Comp CC – 30,9 mm – aluminium DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY WAŻNE INFORMACJE: Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania. Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad: do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę, dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę, jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy. Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce „geometria” przy każdym modelu roweru. ROZMIAR RAMY S M L XL XXL ROZMIAR OPON 29″ 29″ 29″ 29″ 29″ ST – RURA PODSIODŁOWA [MM] 370 430 470 510 560 TT – DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 570 590 610 630 650 CS – DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 440 440 440 440 440 HTA – KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70 70 70 70 70 STA – KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 73 73 73 73 73 BD – POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 60 60 60 60 60 HT – WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 100 115 130 145 160 FL – DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 506 506 506 506 506 R – REACH – ZASIĘG [MM] 382 398 414 429 445 S – STACK – WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 519 529 542 555 574 WB – BAZA KÓŁ [MM] 614 628 642 656 670 SH – WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA – PRZEKROK [MM] 679 727 763 800 843 Technologia Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury. Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę. Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Gwarancja lata: 2 Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia
Merida
metaliczny zapach moczu, szampon elseve, moje wnętrza, przepis na, szaszłyki na zimno na imprezę, lakier w sprayu do auta, serduszka z kurczaka, plyn do chlodnicy rozowy
yyyyy